Cateva cuvinte despre mine

In acest articol o sa va prezint cate ceva despre BB-cream-ul meu preferat"Etude House Precious Mineral Bright Fit".

Am inceput sa folosesc aceasta crema cam acum un an si de atunci o recomand calduros tuturor celor care imi cer sfatul.

Recent, am inceput sa o folosesc si pentru proiectele mele de make-up si a fost un adevarat succes!

Sper sa gasiti informatiile de care aveti nevoie si in cazul in care va cautati o noua sursa de perfectionare a tenului, incercati-o si nu veti regreta!


O mica introducere

Buna tuturor!

Numele meu este Anca si deoarece sunt pasionata de make-up, m-am gandit sa va impartasesc cateva din cunostintele si preferintele mele dobandite de-a lungul timpului.

In acest articol o sa va spun cate ceva despre BB-cream-ul meu de suflet: Etude House Precious Mineral Bright Fit, crema care a ajuns in varful listei mele de preferinte acum vreo 12 luni si de atunci acolo a ramas.


Cum a inceput totul

M-am decis sa caut o noua BB cream si am descoperit Etude House Precious Mineral BB. Unul dintre cele mai mari avantaje ale acestei creme BB este faptul ca vine in patru nuante ce acopera o paleta mai larga de culori ale tenului.

Aveam de ales intre W15 ( Sand Beige) si W24 ( Honey Beige) si in final am decis sa folosesc W24.

Aceasta crema BB are 3 mari avantaje: Whitening, Anti-Wrinkle si Sun Protection. Are SPF 30 si PA++ ceea ce este impresionant pentru o crema BB. Cu toate acestea, trebuie sa fii constienta ca un strop de crema nu o sa iti ofere protectia solara de care ai nevoie, dar daca este aplicata corect iti ofera exact ce iti trebuie.

Eu sunt o persoana cu un ten nu tocmai perfect. De aceea, faptul ca Etude House Precious Mineral BB nu este pe baza de ulei este un mare plus, deoarece nu imi provoaca acnee.

Si inca ceva, are un miros super!


Etape ale aplicarii

Aici am aplicat un strop pe mana mea.

Am inceput sa il intind.

Si asa arata rezultatul final. Fantastic, nu?


Bonus

Inca un lucru de apreciat la acest BB cream este faptul ca necesita foarte putina crema pentru a acoperi toata fata. Acesta a fost lucrul la care m-am adaptat cel mai greu, deoarece eram obisnuita sa folosesc mai multa crema pentru a forma un strat perfect.

In plus, cu toate ca am auzit persoane care spuneau ca stratul tine in jur de 8 ore, la mine ramanea intact si dupa 12 ore, acoperind pielea uniform.

Legat de partea de "whitening", Etude House Precious Mineral Bright Fit BB face o reflexie mult mai sanatoasa, efect vizibil si dupa ce m-am curatat.


Avantaje si dezavantaje

Avantaje


  • Se intinde cu usurinta
  • Face reflexia mai luminoasa
  • Mai ieftina ca celelalte BB cream-uri
  • Acopera bine
  • 4 nuante dintre care poti sa alegi
  • Miros placut
  • Tine o perioada foarte lunga de timp (8-14 ore)


Dezavantaje 


  • Ca sa fiu sincera, nu gasesc nimic de care sa ma plang, cu toate ca o folosesc de luni bune. O recomand cu incredere si sunt sigura ca o sa iti placa la nebunie!

Singurul loc de unde am cumparat si nu am avut probleme este acesta.

Sper sa va fie de folos aceste informatii.

Nota finala? 9,5/10

L-ai incercat? Spune-mi ce parere ai despre el!