In sfarsit reusesc sa scriu acest articol! Dupa nenumarate zile in care imi propuneam sa il duc la bun sfarsit, abia acum am reusit sa ma tin de cuvant ( sper sa ma puteti ierta ).

Despre: Hot Pink Skin79 Super Plus Beblesh Balm Triple - BB Cream - Review - 2014
Despre: Hot Pink Skin79 Super Plus Beblesh Balm Triple - BB Cream - Review - 2014

Un nou review

M-am decis sa va scriu azi despre Skin79 Super Plus Beblesh Balm Triple, unul dintre cele mai cunoscute si folosite BB Cream - uri worldwide. Principalul motiv pentru care este asa de cunoscuta este gama foarte ( extrem! ) de restransa de culori, mai exact una. Ceea ce este de remarcat este ca aceasta nuanta se adapteaza perfect culorii tenului ( strange right? nici eu nu am crezut initial, dar in final am ramas placut surprinsa :) ).

Despre: Hot Pink Skin79 Super Plus Beblesh Balm Triple - BB Cream - Review - 2014
Despre: Hot Pink Skin79 Super Plus Beblesh Balm Triple - BB Cream - Review - 2014


Ambalajul este de culoare roz, foarte simpatic si usor de folosit. Se aplica perfect si nu murdareste ambalajul ca in cazul altor produse. In plus, se poate doza extrem de bine cantitatea de BB.

Initial, acesta are culoare gri-bej, aceasta nuanta bej observandu-se pe piele.. Cu toate acestea, in cateva minute ( approx. 5-10 ) el oxideaza si se adapteaza nuantei tenului.

Textura & Acoperire

Cu toate ca textura lui e una mai groasa, nu am avut probleme sa il intind. Si in plus, este si hidratant! ( big plus )

Acoperirea este una medie. Mi-a acoperit fara probleme petele rosii si cearcanele reusind sa faca asta fara sa imi scoata in evidenta cosurile sau porii. 
All-in-all, mi-a oferit un ten super fresh ( dewy ).

Despre: Hot Pink Skin79 Super Plus Beblesh Balm Triple - BB Cream - Review - 2014
Despre: Hot Pink Skin79 Super Plus Beblesh Balm Triple - BB Cream - Review - 2014


Inca un lucru care merita notat este faptul ca nu mi-a ingrasat deloc tenul, cu toate ca are efect hidratant. Cu toate acestea, nu recomand crema pentru o persoana cu un ten uscat, dar don't panic, pentru piele uscata, cei de la Skin79 au varianta VIP Super Plus BB Cream.

Ca sa fac un rezumat..

Avantaje si dezavantaje

De ce merita sa cumperi Skin79 Super Plus Beblesh Balm Triple:
  • textura este superba
  • acoperirea este buna
  • nu ingrasa tenul
  • senzatie fresh
De ce nu merita:
  • nuanta gri-bej pe care o are initial ( faptul ca trebuie sa astept pana cand se adapteaza nuanta la tenul meu este destul de neobisnuit )
  • nu este potrivit pentru toate tenurile (pentru un ten uscat, iti recomand VIP Super Plus)

Nota finala? 9/10

Gasiti produsul original aici.

L-ai incercat? Spune-mi ce parere ai despre el!